Objednané zboží doručujeme prostřednictvím kurýrních společností DPD, Geis, Zásilkovna
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení o jejím přijetí a následně informaci o předání zboží zvolenému dopravci. Dopravce Vás bude informovat o předpokládaném termínu doručení a o možnosti sledovat svou zásilku prostřednictvím svého systému. Sledování zásilky je možné buď na adrese dopravce nebo po kliknutí na odkaz v e-mailové zprávě.
- V den doručení zboží obdržíte od dopravce e-mail a SMS zprávu s plánovaným časem doručení.
- Běžná doba doručení jsou dva-tři pracovní dny.
- Do objednávky zadávejte telefonní číslo, na kterém jste a budete k zastižení, aby Vás mohl kurýr kontaktovat, jakmile se bude blížit nebo bude-li potřebovat informaci, kde Vás přesně najde.
- Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte a pokud zjistíte poškození, můžete využít možnosti ji od kurýra nepřevzít a nechat ho, aby nám ji vrátil. V takovém případě, prosíme, následně kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@plano.cz .
- V případě, že převezmete zásilku, neprodleně ji zkontrolujte a pokud po jejím otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, opět neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@plano.cz a dohodneme se, jak nastalou situaci řešit. Tím samozřejmě není žádným způsobem dotčeno Vaše právo odstoupit od smlouvy či uplatnit práva z vadného plnění.
- Každé naše nadrozměrné zboží (např. trubky, obecně vše co nelze odeslat spedicí) má v popisu uvedeno upozornění na možnost jen osobního vyzvednutí. Dbejte, prosím, těchto informací, zamezíte budoucím nedorozumění.
![Loga dopravců](/uploads/Loga_dopravci_a63290f495.jpg)
Osobní vyzvednutí zboží na pobočce
![Výdejní místa ikonka](/uploads/Vydejni_misto_ikona_520e24c03b.jpg)
Objednané zboží si také můžete vyzvednout osobně na vybraných pobočkách naší společnosti. Povaha některého našeho zboží nedovoluje jeho odeslání spediční dopravou, a proto jsme se rozhodli využít naši pobočkovou síť jako výdejní místa.
Jakmile bude zboží na pobočce připraveno, obdržíte sms i e-mailovou zprávu s výzvou k vyzvednutí zboží. Dostavíte se na zvolenou pobočku, uvedete číslo objednávky a vaše jméno, potvrdíte nám převzetí a vše je hotovo. Bude-li to třeba, naši pracovníci vám pomohou zboží naložit.
Platba platební kartou, dobírkou, v hotovosti
Náš e-shop umožňuje několik možností, jak za objednávku zaplatit. Nejpoužívanější je online platba kartou. Jako další možné způsoby lze vybrat platbu na dobírku. V případě osobního vyzvednutí zboží na pobočce můžete platit v hotovosti nebo kartou při převzetí.
Pro platby kartou slouží platební brána GoPay umožňující využít platbu kartou přímo, s Google Pay nebo PayPal. Jedná se o standardní platební bránu, která poskytuje služby v České republice. Platební brána je provozována společností GOPAY s.r.o., IČ: 260 46 768, se sídlem Planá, č.p. 67, PSČ 370 01, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, sp. zn. C 11030, která je držitelem licence instituce elektronických peněz ČNB č. 315700F5KK1YGWXUKT92, jejíž platnost je možné ověřit zde.